A Yokohama Advan DB V552 nyári gumit kifejezetten a hibrid és elektromos autók számára fejlesztette ki a japán prémium abroncsok gyártója. A Yokohama Japánban és az Egyesült Államokban gyártja kiváló minőségű abroncsait, melyeket elsősorban a sportos vezetők számára kínálnak.
Egyre több az elektromos autó az utakon
Egyre több a hibrid és az elektromos autó az utakon és ezeknek a járműveknek más igényeik vannak, mint például egy benzines autóknak. Az abroncsgyártók felismerve ezt a megnövekedett igényt, sorra gyártják az olyan abroncsokat, melyeket kifejezetten az elektromos és hibrid autók számára terveztek. Egy ilyen guminál előny, ha csendes, hisz az elektromos autóknál nincs motorzaj, ami elnyomná a hangosabb abroncsot. A Yokohama Advan DB V552 nyári gumi egy olyan nyári gumi, ami megfelel a kívánalmaknak, jól teljesít, tartós és csendes.
A Yokohama abroncsok minőségét bizonyítják azok a tesztek is, melyeket független körülmények között végeznek a különböző szervezetek, szaklapok. A teszt mellett a vásárlói véleményekre is hagyatkozhatunk, vásárlás előtt érdemes alaposan megnézni a webáruház kínálatát, hisz sok esetben itt találunk értékeléseket is, vagy épp rendezhetjük a találatokat népszerűség szerint is.
A Yokohama Advan DB V552 nyári gumi az első fecske
Ez az abroncs a Yokohama első, kifejezetten az elektromos/hibrid autók számára tevezett abroncsa, ami különösen halk nyári gumi. Ez az új DB minta, az új profilkialakítás és az A.R.T. Mixing gumikeverék összességében gondoskodik arról, hogy az abroncs elnyelje az útfelszínnel való érintkezés zaját. Emellett a Yokohama Advan DB V552 nyári gumi megbízható teljesítményt nyújt, biztonságos és még üzemanyag-hatékony is. Ami benzines autóknál benzinben, elektromos autóknál pedig hatótávolságban mérhető.
Az abroncs nedves úton is jól tapad, a középső, egyenes bordája révén pedig egyenes úton, nagyobb sebességnél is jól kezelhető. A külső lamellái és az optimalizált blokk-merevsége pedig arról gondoskodik, hogy a kanyarokban is stabil legyen az abroncs. A futófelület belső részén különleges, csavart szélű lamellák kaptak helyet, és ez, a precíz csatornaelrendezéssel, valamint a hornyok és lamellák cikkcakkos elrendezésével, valamint az élek bevágásával lesz ez az abroncs igazán megbízható. A peremrészek vágása nagy szerepet játszik a blokkok merevségében és ez akadályozza meg az egyenetlen kopást. A lamellák más-más időben érintkeznek az útfelszínnel, és bár látszólag egy vonalban helyezkednek el, néhány milliméteres eltolás figyelhető meg. Ennek folyománya pedig, hogy az abroncs igazán csendes lesz. A lamellák tehát nem érnek össze egymással, ami a blokkmerevséget is javítja, így az abroncs precízen kormányozható, irányítható lesz.
Az alacsonyabb zajszinthez hozzájárul a szélesebb övrész is, ami csökkenti a vállrész vibrációját. Nem csak szerkezetében és mintázatában, futófelületi keverékében is igazodik az igényekhez, kimondottan ehhez az abroncshoz terveztek új vegyületet, ami hozzájárul a még kedvezőbb gördülési ellenálláshoz. A Yokohama Advan DB V552 nyári gumi esetében csökkent az oldalfalnál a hőtermelés, így a gördülési ellenállás is.