HÍVJ MINKET
MÉRET SZERINT
KERESÉS

Az új generációs Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumi

Az új generációs Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumi
2019. augusztus 02.

A neves amerikai prémium gumigyártó elérkezettnek látta az időt, hogy az egyébként sikeres Eagle F1 Asymmetric 3-at leváltsa a minden tekintetben jobb teljesítményeket nyújtó univerzális Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumira. Az új ultra nagy teljesítményű nyári gumi esetében nagymértékű javulást értek el mind a száraz felületi, mind pedig a nedves felületi fékteljesítmények és kezelhetőség tekintetében. Mindezt természetesen arra koncentrálva érték el, hogy se a kényelem szintje, se a vezetési élmény ne csökkenjen.



Az AutoBild 2019-es legfrissebb nyári gumi tesztjén - szoros versenyben a szintén kiváló Michelin Pilot Sport 4 nyári gumival - a nagyon előkelő második helyet szerezte meg, ami egészen jó indulásnak számít egy vadonatúj abroncstól, bizonyára még több teszten fogja majd bizonyítani kiemelkedő tapadási teljesítményeit.

Mitől jó a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumi?

Ugyan az Eagle F1 Asymmetric 3 egy kiváló nyári gumi volt, de mint minden abroncs felett, felette is eljárt az idő, így a világvezető gumigyártó 2018 év végén bejelentette, hogy elkészült az újabb generációs univerzális nyári gumival, aminek a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 nevet adták.

A mai trendeknek megfelelően elsődleges feladat volt a nedves tapadás javítása, melyet különböző technológiák bevetésével értek el. Többek között a gumikeverékhez használtak fel olyan új vegyületeket, melyek nedves időjárási körülmények között javítják a gumiabroncs és a talaj kapcsolatát, mindehhez a futófelületet is olyképpen tervezték meg, amely legfőképpen a vizes fékezések során növeli a fékteljesítményt az érintkezési felület nagyságának növelésével.

Természetesen a vizes teljesítmények növelését úgy oldották meg, hogy a száraz teljesítményekre azok javulása semmiféle negatív hatást ne tegyen, amire jó példa az AutoBild nyári gumi tesztjén mutatott kiemelkedően rövid száraz és nedves fékút.

Hogyan teljesített az Eagle F1 Asymmetric 5 az AutoBild nyári gumi tesztjén?

A vizsgálatokat a száraz és nedves tesztekkel kezdték meg, a száraz aszfalton a féktáv tekintetében az Eagle F1 Asymmetric 5 nyári gumi alig fél méteres különbséggel került a második helyre, a száraz aszfalton vizsgált kezelhetőség szempontjából rendkívül szoros – 3 km/h belüli - eredmények születettek, ebben a kategóriában a 9. pozíciót foglalta a Goodyear új terméke.

A vizes felületen a fékteljesítmények szempontjából ugyancsak nagyon jól szerepelt az Asymmetric 5-ös, 10 centiméterrel volt csak hosszabb a fékútja ebben a kategóriában az első helyezettől, ami majdnem hiba határ közeli.

A nedves kezelhetőség kategóriában az 5. helyen végzett, itt is elég szoros volt a mezőny versenye az elért átlagsebességek tekintetében.

Komfort, futásteljesítmény és gördülési ellenállás

A komfortot/kényelmet a tesztelők a személyes érzet alapján pontozták, a 10 adható pontból 6-ot kapott a Goodyear terméke.

A futásteljesítmény vizsgálaton érte el legjobb eredményét, ebben a vásárlók által magasan favorizált kategóriában a legjobb lett, több, mint 52 ezer kilométeres eredménnyel.

Gördülési ellenállása átlagosan volt alacsony.

További hírek

AUTÓS HÍREK

Köszönjük, hogy feliratkozott hírlevelünkre!
NE MARADJ LE SEMMIRŐL!
Kérd hírlevelünket, hogy első vásárláskor extra kedvezményhez, exkluzív tartalmakhoz és ajánlatokhoz juss.