Megszokott német
mérnöki teljesítmény kompromisszumok nélkül.
Az, hogy
megbízhatunk a gumiabroncsainkban önbizalmat ad a vezetés során. A Continental
legújabb, SportContactTM 7 mintáját úgy tervezték meg, hogy a lehető
legmagasabb magabiztosság érzetet adja a sofőrnek, akinek így egyszerűen csak
annyi a dolga, hogy élvezze a vezetést.
- Önbizalmat nyújt nedves és száraz aszfalton egyaránt hála a stabil vezetési teljesítményének
- A híres extra lágy BlackChili adalék és az extra merev mintázati kialakítás tökéletes összhangban állnak egymással annak érdekében, hogy a vezetési élményt egy új szintre emelhesse az abroncs.
- A megszokott SportContact™ élmény fenntartása érdekében autótípusonként testre szabva.
Vezetés közben a körülmények az egyik pillanatról a másikra megváltozhatnak, ezért minden esetben olyan abroncsot kell használnunk, ami képes alkalmazkodni ezekhez a körülményekhez. Az adaptív mintázatnak hála, a SportContactTM 7portContact
Az új SportContactTM 7portContact
*Az előző mintázathoz képest.
A SportContact™ 7 a Continental első olyan gumiabroncsa, amely különböző járműosztályokra és súlyokra szabott, annak érdekében, hogy megadja a jellemző SportContact™ érzést, amikor csak beindítja a motort.
A termékbemutatón a Continental hangsúlyozta, hogy a SportContact™ 7 valóban egy sportgumi minden járműkategóriához. A fejlesztés során a mérnökök nagy figyelmet fordítottak arra, hogy megfeleljenek a jelenlegi trendeknek és nem feledkeztek meg az elektromos autókról. Ezeknek nagyobb a tömegük és a gyorsulásuk, így az abroncs másként kopik, mint a normál hajtású autóknál.
Az utóbbi 15 évben az autók tömege mintegy 10%-kal nőtt és motorizáltságuk is közel 30%-kal emelkedett. Ugyanakkor a járművek CO2 kibocsátása 30%-kal csökkent.
"Mivel az új abroncs minden eleme megnövelt XL-es teherbírással rendelkezik, könnyedén használhatjuk őket nehezebb járművekben is" - mondta Enno Straten, a Continental EMEA gumicsere-stratégiájának, elemzésének és marketingjének vezetője.
„Az új SportContact™ 7 ezért az első olyan termék a nagy teljesítményű gumiabroncsok szegmensében, amelyet minden járműtípusra szabtak. Ennek érdekében új technológiákat is kidolgoztunk, amelyeket a gumiabroncsok méretétől függően alkalmazunk” – mondja Wies prof. Dr. Burkhard Wies, a Continental személy- és teherautó-abroncsainak cserefogyasztásával foglalkozó kutatási és fejlesztési részleg vezetője.