Tíz különböző árképzésű és minőségi kategóriájú nyári gumit tesztelt a német autós szaklap a 235 45 R18-as méretben, illetőleg a 10 termék között volt egy kakukktojás is, a Michelin CrossClimate Plus igazából egy négyévszakos gumiabroncs, mely azonban egész jól szerepelt a nyári tapadási teljesítményeket vizsgáló próbatételeken. A teszteken megmérték a nedves és száraz féktávolságot, a nedves és száraz kezelhetőséget, nézték az üzemanyag takarékosságot – gördülési ellenállás -, a futófelület zajosságát és a vízen felúszás – aquaplaning – ellenállás teljesítményét. Az idei, 2019-es nyári gumi tesztet a Continental Premium Contact 6 nyári gumi nyerte meg, szoros versenyben a Michelin Primacy 4 nyári abronccsal. A 9. Kumho Ecsta HS51 még feltételesen elfogadható eredményeket szolgáltatott, de az utolsó helyezett Nankang AS1 eredményei már túlságosan elmaradtak a többi nyári gumiétól.
A képzeletbeli dobogó csúcsára a Continental Premium Contact 6 nyári gumi állhatott, a teszt legjobb eredményeit hozta a száraz fékteszten, a nedves és száraz kezelhetőségi vizsgálatokon. A tesztelők egy kényelmes és pontosan vezethető nyári abroncsnak írták le. Talán lehetne kissé üzemanyag takarékosabb. Ezüstérmes a Michelin Primacy 4 nyári gumi lett, a száraz féktesztje és kezelhetősége is kitűnő, a nedves teljesítményei viszont kissé lehetnének jobbak. Üzemanyag takarékosság szempontjából nincs jobb nála ebben a mezőnyben, egyéb teljesítményei átlag körüliek. A dobogó harmadik fokára a Maxxis Premitra HP5 nyári gumi léphetett fel, ami a felső két prémium abroncshoz képest meglehetősen olcsó és mégis meglepően jó teljesített a száraz és nedves teszteken, mindössze a nedves féktávolsága volt átlag közeli. Csendes futású, de nem túl takarékos gumiabroncs.
A negyedik helyen a Pirelli Cinturato P7 nyári gumi futott be, melynek a nedves féktesztje jobb volt mint a száraz, viszont a nedves kezelhetősége kevésbé jó, mint a száraz. Átlagosan takarékos, de az aquaplaning ellenállása és a zajszintje az átlagtól jobb. Az ötödik a Bridgestone Turanza T005 nyári gumi lett, nedves féktávja volt gyengébb és a száraz kezelhetősége, a második legtakarékosabb a teszten, aquaplaning ellenállása jó, de kissé zajos. A hatodik eredményt a Yokohama BluEarth AE50 nyári gumi hozta, a nedves teljesítményei jobbak, a szárazak átlag körüliek csak, elég takarékos és csendes, de az aquaplaning ellenállása kicsit gyenge. A hetedik befutó Michelin CrossClimate Plus négyévszakos gumi volt. A mezőny legrövidebb nedves féktávját biztosította, de a többi nedves és száraz eredménye éppen hogy csak átlag körüli. A nyolcadik az Apollo Aspire XP nyári gumi lett. A harmadik legcsendesebb abroncs, de a többi teljesítménye teljesen átlagos.
A 9. helyezett Kumho Ecsta HS51 zajszintjén kívül minden teljesítménye átlag alatt volt. A 10. Nankang AS1 nyári gumi rendkívül gyengén szerepelt minden kategóriában a zajteszten kívül, ahol második lett.