HÍVJ MINKET

Gumiabroncs kereső

EZEKET AZ ADATOKAT KÖTELEZŐ KITÖLTENI
Gumiabroncs kereső
KERESÉS
KLEBER DYNAXER 4x4
215/65R16 102 H
39 945 Ft helyett
38 245 Ft
KLEBER
KLEBER DYNAXER 4x4 215/65R16 nyári gumi

KLEBER DYNAXER 4x4
215/65R16 nyári gumi

DEFEKTTŰRŐ:
Nem
ERŐSÍTETT:
XL
B
A
69
39 945 Ft helyett
38 245 Ft
Ehhez a gumihoz nem tartozik ajándék
Peremvédõs
A termékhez nem jár kátyúgarancia
TERMÉK SPECIFIKÁCIÓ
MINŐSÉG

Közép kategóriás

AUTÓ

4X4 gumi

FELHASZNÁLÁS MÓDJA

Nyári

GUMIGYÁRTÓ SZÁRMAZÁSA

francia

DEFEKTTŰRŐ

Nem

ERŐSÍTETT

XL

SEBESSÉG INDEX

H

SÚLY INDEX

102

Dynaxer 4x4 ismertetője

Összkerékmeghajtású autók számára készült a Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi

A Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi egy középkategóriás abroncs Franciaországból, melyet az összkerékmeghajtású autók, városi terepjárók, SUV-k számára fejlesztettek ki. A Kleber a Michelin-csoporthoz tartozik, személyautók, SUV-k és kishaszongépjárművek számára gyártanak abroncsokat. Sok autógyártó választja elsőszerelésnek ezeket az abroncsokat, mint a Volkswagen, a Peugeot vagy épp a Renault bizonyos modelljeik esetében. 

Egyre több összkerékmeghajtású autó van az utakon

A Kleber története 1910-ben kezdődött, ekkor még a BFGoodtich leányvállalataként, 1980-ban csatlakoztak a Michelin gumióriáshoz. Fontos a Kleber számára a minőség és a megbízhatóság, mint ahogy az ár is. A legtöbben fontosnak tartják a minőséget, azonban az ár is sokak számára kiemelten fontos szempont. Egy nyári gumi nem olcsó, azonban nem szabad megfeledkezni arról, hogy egy autó egy pillanatban négy tenyérnyi felületen érintkezik a talajjal és ezen múlik a biztonságunk. Az alacsonyabb árnak tehát nem szabad a minőség rovására mennie. 


Amikor valaki vásárlás előtt áll, a webáruházak kínálata első pillantásra talán elrémiszti. Ilyenkor érdemes megnézni, hogy mit mondanak azok, akik már megvásároltak egy-egy terméket. A vélemények mellett a teszt is sokat elárul egy adott abroncsról. Független körülmények között sok szervezet, szaklap teszteli az egyes abroncsokat, így kiderül, hogy melyek a legjobbak. 


Az abroncsgyártók igazodnak a piaci igényekhez és egyre több abroncsot gyártanak az összekerékmeghajtású autók számára. Hogy miben mások ezek az abroncsok? Elsősorban abban, hogy nagyobb terhelést bírnak ki és nagyobb teljesítményűek. A  Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi is egy ilyen abroncs, ami ideális választás SUV-k számára a nyári időszakra. Hisz mind mintázatát, mint szerkezetét és futófelületi keverékét úgy alkották meg, hogy kiváló teljesítményt nyújtson. Jól gyorsítható, jól fékezhető abroncs, ami hirtelen manővereknél is megállja a helyét. 

Jó tapadás, hosszú élettartam:  Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi

Nedves úton is jól tapad, és mintázatát úgy tervezték meg, hogy gyorsan vezesse ki a nagy mennyiségű vizet is a gumi felületéről, így védve a járművet a vízre felúszás, azaz az aquaplaning ellen. Erről a középen körbefutó két széles, hosszanti csatorna gondoskodik. A futófelületi mintázatát úgy optimalizálták, hogy alacsony zajszinttel rendelkezzen. Sokan családi autóként használják az összkerékmeghajtású járműveket, ilyen esetben pedig különösen nagy jelentősége van az alacsony zajszintnek. Mint ahogy annak is, hogy az abroncs bírja a terhelést, a nagyobb rakományt. A  Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi egy ilyen nyári gumi. 


Ami mindezek mellett költséghatékony választás is, hisz mintázati mélységét úgy optimalizálták, hogy kivételesen hosszú élettartammal rendelkezzen. Így pénzt is megtakaríthatunk, de nem csak ezért. Hanem azért is, mert a  Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi mintázatát speciális, önzáró blokkok alkotják, melyek hozzájárulnak az alacsonyabb gördülési ellenálláshoz. Ezáltal kevesebb üzemanyag fogy, csökken a károsanyag-kibocsátás is. A  Kleber Dynaxer 4×4 nyári gumi 16-20 inch közötti méretekben kapható. 

KLEBER

Kleber téli és nyári gumiabroncs minták

A francia gumiabroncs gyártó vállalat története 1910 kezdődik, amikor megnyitják az amerikai BF Goodrich gyártó első franciaországi üzemét, ahol főként teherautókhoz és személygépkocsikhoz gyártanak jó minőségű abroncsokat. 1930-ban gyártják le az első repülőgépekhez kifejlesztett gumiabroncsot, melyet később több is követ. 1938-ban a BF Goodrich franciaországi érdekeltségeiben francia befektetéseket is invesztálnak, ekkor a gyártó nevét Colombes – Goodrich-re változtatják. A II. világháború befejtét követően a cég főhadiszállását Párizsba költöztetik, a Kleber utcába, ekkor veszi fel a vállalat a Kleber nevet. Az ezt követő éveket a folyamatos fejlődés jellemzi, 1948-ban már mezőgazdasági gépekre is készítenek gumiabroncsokat.

A cég készít a világon elsőként tömlő nélküli gumiabroncsot, igaz ez még integrált belsővel rendelkezik. 1960-tól alkalmazkodnak a kor követelményeihez, és átállnak a radiál vázzal és textil-övvel ellátott gumiabroncsok gyártására. 1969-ben a Klebert kérik fel a világhírű Concorde repülőgép gumiabroncsainak elkészítéséhez. 1981-ben a gyár többségi tulajdonosa a Michelin konszern lesz, ettől fogva a csoporton belül a középkategóriás és annál jobb nagyon jó minőségű abroncsok fejlesztésére és gyártására koncentrálnak, melyhez a Michelin óriási tapasztalatát és magasan fejlett technológiáit is igénybe vehetik. A 2000-es évek elején útjára indítják sikeres Dynaxer és Viaxer modelljeiket. Leginkább a nagy teljesítményű járművekre gyártanak téli-, nyári-, és négyévszakos gumiabroncsokat.

Amit a Kleberről tudni kell

A Kleber cég mottója talán a vezessünk biztonságosan lehetne. Gyakori tanácsokat ad a kezdő és haladó sofőröknek is. Szerintük a defekt megelőzés az abroncsot cserét jelenti, ugyanis kopott felülettel sokkal nagyobb a csúszásveszély, és a féktávolság is megnő. A kerekeken található egy kopásjelző, amit törvény értelmében le kell, amint a kerék elér odáig.  A defektek kellemetlen pillanatokat okoznak mindenkinek, hiszen akkor történik meg, amikor a legkevésbé számítunk rá. Soha ne erővel, hanem ésszel próbáljuk kicserélni. Egyik fontos szabály, hogy a pótkerékkel ne menjünk túl gyorsan, amíg le nem ellenőrizzük az állapotát.

A Kleber kerekek az ADAC teszteken is nagyszerű pontokat értek el, a prémium kategória részét képezik. Amikor megérkezik a hűvösebb idő, és a hőmérsékletem 7 fok alá esik, érdemes az autón lévő kerekeket téli gumiabroncsokra cserélni, ugyanis azon a hőmérsékleten a nyári elkezd keményedni, és a tapadása is csökken. A téli gumikat azonban direkt a hideg hónapokra tervezték, a nedves, vizes, havas utakon fog a legjobban futni. A Kleber abroncsok mindig csökkentik a féktávolságot, ezáltal biztonságosabb vezetés nyújt.

Válasszuk ki jól a nyári gumikat!

A nyári abroncsoknál ennek pont az ellentettje igaz. Amikor a hőmérséklet újra fölfelé megy, akkor a téli gumikat érdemes garázsban tárolni. A nyári abroncsok úgy lettek kitalálva, hogy ne küzdjenek a meleggel. A gyártó termékei bár nem esnek az olcsó kategóriába, azonban a prémium mindenkit biztosított arról, hogy autója a legjobbat kapja, és tényleg biztonságossá válik a mindennapi közlekedés. A kerék megvásárlásánál figyelembe kell venni, hogy az egy tengelyen levő abroncsok márkája mindig megegyezzen, ugyanígy a mérete, miközben a használati kategóriát sem szabad cserélni.

Ma már választhatunk diagonal vagy radial kerekeket, de ne cserélgessük őket, hanem akkor minden kereken használjuk ugyanazt. A terelés indexet vegyük figyelembe, hiszen a mi kényelmünket és biztonságunkat tartja szem előtt. Ez lehet nagyobb, mint amennyi a mi kocsink, azonban kisebb soha.


SZAKMAI PARTNEREINK

vezess.hu
alapjarat.hu
automotor.hu
formula.hu
24 000 válaszható gumiabroncs
24 000 válaszható gumiabroncs
átvétel akár 24 órán belül
átvétel akár 24 órán belül
Ingyenes szaktanácsadás
Ingyenes szaktanácsadás
Kátyúgarancia
Kátyúgarancia

HASONLÓ TERMÉKEK