HÍVJ MINKET

Gumiabroncs kereső

EZEKET AZ ADATOKAT KÖTELEZŐ KITÖLTENI
Gumiabroncs kereső
KERESÉS
KLEBER DYNAXER UHP
255/40R19 100 Y
64 160 Ft helyett
47 000 Ft
KLEBER
KLEBER DYNAXER UHP 255/40R19 nyári gumi

KLEBER DYNAXER UHP
255/40R19 nyári gumi

DEFEKTTŰRŐ:
Nem
ERŐSÍTETT:
XL
C
A
69
64 160 Ft helyett
47 000 Ft
Ehhez a gumihoz nem tartozik ajándék
Peremvédõs
A termékhez nem jár kátyúgarancia
TERMÉK SPECIFIKÁCIÓ
MINŐSÉG

Közép kategóriás

AUTÓ

Személyautó gumi

FELHASZNÁLÁS MÓDJA

Nyári

GUMIGYÁRTÓ SZÁRMAZÁSA

francia

DEFEKTTŰRŐ

Nem

ERŐSÍTETT

XL

SEBESSÉG INDEX

Y

SÚLY INDEX

100

Dynaxer uhp ismertetője

DYNAXER UHP nyári gumi A KLEBER DYNAXER UHP nyári gumi személygépkocsikhoz és sportkocsikhoz tervezett modell, mely magas szintű biztonságot garantál a nedves utakon. A gyártó a kialakítása során az alacsony gördülési ellenállás mellett, a nedves fékezés teljesítményére összpontosított. A féktávolság 13%-kal rövidebb, mint elődjénél, a futófelület-összetételnek és a víz gyors eltávolítását szolgáló mintának köszönhetően. Nagyon ellenálló a vízen futással szemben, azonban fontos megemlíteni, hogy ez a teljesítmény nincs negatív hatással a száraz kezelhetőségre sem. Ilyen a KLEBER DYNAXER UHP nyári gumi fantasztikus UHP futófelülete A kialakítás során ügyeltek a mélyebb futófelület mintázatra, mely által jelentősen javult a futásteljesítmény. Az önzáró lamelláknak köszönhetően, optimalizált gördülési ellenállás valósult meg. Ez hozzájárult az időtálló szerkezet kialakításához, a mintázat lassabb kopásához, a futófelület deformációjának csökkentéséhez. A kedvező ár/érték arány mellett, fontos megemlíteni, hogy ez a modell a megfelelő teljesítmény mellett számot vezet a gazdaságos üzemanyag-fogyasztásról is. Ezt az abroncsot többször tesztelte már az AutoBild csapata. A vizsgálatoknál az alacsony zajszint mellett, leginkább a hosszanti irányú vízelvezetés során nyújtott kimagasló eredményt. Azonban a KLEBER DYNAXER UHP nyári gumi az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően is elismerésre tett szert.

KLEBER

Kleber téli és nyári gumiabroncs minták

A francia gumiabroncs gyártó vállalat története 1910 kezdődik, amikor megnyitják az amerikai BF Goodrich gyártó első franciaországi üzemét, ahol főként teherautókhoz és személygépkocsikhoz gyártanak jó minőségű abroncsokat. 1930-ban gyártják le az első repülőgépekhez kifejlesztett gumiabroncsot, melyet később több is követ. 1938-ban a BF Goodrich franciaországi érdekeltségeiben francia befektetéseket is invesztálnak, ekkor a gyártó nevét Colombes – Goodrich-re változtatják. A II. világháború befejtét követően a cég főhadiszállását Párizsba költöztetik, a Kleber utcába, ekkor veszi fel a vállalat a Kleber nevet. Az ezt követő éveket a folyamatos fejlődés jellemzi, 1948-ban már mezőgazdasági gépekre is készítenek gumiabroncsokat.

A cég készít a világon elsőként tömlő nélküli gumiabroncsot, igaz ez még integrált belsővel rendelkezik. 1960-tól alkalmazkodnak a kor követelményeihez, és átállnak a radiál vázzal és textil-övvel ellátott gumiabroncsok gyártására. 1969-ben a Klebert kérik fel a világhírű Concorde repülőgép gumiabroncsainak elkészítéséhez. 1981-ben a gyár többségi tulajdonosa a Michelin konszern lesz, ettől fogva a csoporton belül a középkategóriás és annál jobb nagyon jó minőségű abroncsok fejlesztésére és gyártására koncentrálnak, melyhez a Michelin óriási tapasztalatát és magasan fejlett technológiáit is igénybe vehetik. A 2000-es évek elején útjára indítják sikeres Dynaxer és Viaxer modelljeiket. Leginkább a nagy teljesítményű járművekre gyártanak téli-, nyári-, és négyévszakos gumiabroncsokat.

Amit a Kleberről tudni kell

A Kleber cég mottója talán a vezessünk biztonságosan lehetne. Gyakori tanácsokat ad a kezdő és haladó sofőröknek is. Szerintük a defekt megelőzés az abroncsot cserét jelenti, ugyanis kopott felülettel sokkal nagyobb a csúszásveszély, és a féktávolság is megnő. A kerekeken található egy kopásjelző, amit törvény értelmében le kell, amint a kerék elér odáig.  A defektek kellemetlen pillanatokat okoznak mindenkinek, hiszen akkor történik meg, amikor a legkevésbé számítunk rá. Soha ne erővel, hanem ésszel próbáljuk kicserélni. Egyik fontos szabály, hogy a pótkerékkel ne menjünk túl gyorsan, amíg le nem ellenőrizzük az állapotát.

A Kleber kerekek az ADAC teszteken is nagyszerű pontokat értek el, a prémium kategória részét képezik. Amikor megérkezik a hűvösebb idő, és a hőmérsékletem 7 fok alá esik, érdemes az autón lévő kerekeket téli gumiabroncsokra cserélni, ugyanis azon a hőmérsékleten a nyári elkezd keményedni, és a tapadása is csökken. A téli gumikat azonban direkt a hideg hónapokra tervezték, a nedves, vizes, havas utakon fog a legjobban futni. A Kleber abroncsok mindig csökkentik a féktávolságot, ezáltal biztonságosabb vezetés nyújt.

Válasszuk ki jól a nyári gumikat!

A nyári abroncsoknál ennek pont az ellentettje igaz. Amikor a hőmérséklet újra fölfelé megy, akkor a téli gumikat érdemes garázsban tárolni. A nyári abroncsok úgy lettek kitalálva, hogy ne küzdjenek a meleggel. A gyártó termékei bár nem esnek az olcsó kategóriába, azonban a prémium mindenkit biztosított arról, hogy autója a legjobbat kapja, és tényleg biztonságossá válik a mindennapi közlekedés. A kerék megvásárlásánál figyelembe kell venni, hogy az egy tengelyen levő abroncsok márkája mindig megegyezzen, ugyanígy a mérete, miközben a használati kategóriát sem szabad cserélni.

Ma már választhatunk diagonal vagy radial kerekeket, de ne cserélgessük őket, hanem akkor minden kereken használjuk ugyanazt. A terelés indexet vegyük figyelembe, hiszen a mi kényelmünket és biztonságunkat tartja szem előtt. Ez lehet nagyobb, mint amennyi a mi kocsink, azonban kisebb soha.


SZAKMAI PARTNEREINK

vezess.hu
alapjarat.hu
automotor.hu
formula.hu
24 000 válaszható gumiabroncs
24 000 válaszható gumiabroncs
átvétel akár 24 órán belül
átvétel akár 24 órán belül
Ingyenes szaktanácsadás
Ingyenes szaktanácsadás
Kátyúgarancia
Kátyúgarancia

HASONLÓ TERMÉKEK