Gumiabroncs kereső

Termékcsoport
Méret
/ R
Gyártó
KeresésAlaphelyzet
 Csak az akciósak   Vissza a főoldalra
Kérjük adja meg a keresett gumiabroncs jellemzőit, majd nyomja meg a "Keresés" gombot. A megjelenő találati listában a "Kosárba" gombon lévő mezőben adhatja meg a vásárolni kívánt mennyiséget. Több feltétel megadásával gyorsíthatja a keresést. A kosár tartalmát a bal oldali Kosár tartalma gombra kattintva bármikor törölheti, módosíthatja.

Michelin Alpin 5, az új generáció

2014. 08. 20. 10:06
Aki ismeri a Michelin Alpin 4 kitűnő tulajdonságait, az akár csodálkozhat is, hogy mért jelentetni meg ilyen hamar a Michelin az legújabb téli gumiját ilyen korán, hiszen a 4-es verzió is elég szépen helyt áll a különböző teszteken.

De ez az abroncs már valamiben más, mint az elődje, a tervezés során azoknak az európai autósoknak terveztek téli gumit, akik – kivétel ez alól a három skandináv ország – lényegében a tél nagy részét az aszfalton közlekedve vészelik át. Ezt a gumit már októbertől fellehet szerelni, és a leszerelés körülbelül áprilisban lesz javasolt.

A statisztikák azt mutatják, hogy a skandináv országokon kívül a legtöbb országban a téli közúti balesetek közel 60 százaléka nem jégen, nem havon, hanem száraz hideg aszfalton történik. Tehát a Michelin ezeknek a statisztikáknak és jellemzőknek megfelelően fejlesztette ki új generációs téli abroncsát.

Természetesen ettől függetlenül a cég minden téli jellemzőre optimalizálta az új abroncsot, legyen a hó, jég, latyak, vagy száraz vagy nedves aszfalt. A futófelületen határozottabbá tették a V-profilt, amely így sokkal hatékonyabban távolítja el a kerekek alól a nedvességet, ráadásul a havas útfelületeken is jobb gyorsításra képes.

Az úgynevezett csatorna százalékot 17 %-kal növelték meg az elődhöz képest, amivel javult a tapadás mértéke. Szintén a jobb tapadás biztosítását szolgálja az új 4. generációs gumikeverék is, mely még rugalmasabb az Alpin 4-es keverékétől.

A sajtótájékoztatón több számadattal világították meg téli gumik előnyeit, például már plusz 4 és 6 Celsius fokos hőmérsékleten 4 méterrel rövidebb a féktáv 80-ról 0-rafákezésnél, mint egy egy nyári gumi esetében. De még a 50-ről 0-ra fékezésnél is másfél méter a differencia a téli gumi javára, amivel számtalan városi koccanás kerülhető el biztonságosan.

Az újságíróknek lehetőségük volt különböző népszerű középkategóriás autókkal ki is próbálni az új Alpin 5-ös gumikat, és nem csak havas útszakaszokon. A tapasztalat azt mutatta, hogy az új téli gumik rendkívül kiegyensúlyozottak a változó körülmények között is, és a többféle szedán mindegyikével homogén együttest képesek alkotni.

Az osztrák hágók változatos útjainak megtapasztalása után azt is lehetővé tett a résztvevő újságíróknak a cég, hogy az új Alpin 5 téli gumikat a Michelin Primacy 3 nyári gumikkal hasonlítsák össze egy tesztpályán, ahol különböző csökkent tapadású téli helyzeteket szimuláltak, így még jobb képet kaptak a téli gumik fékútjáról, kanyarstabilitásáról, oldaltapadásáról és hajtóerejéről a nyári gumi kontrasztjában. Minden bizonnyal nem árulunk el nagy titkot, hogy a versenyt magasan a Michelin Alpin 5 nyerte.

Ez az új abroncs is a Michelin Total Performance jegyében készült, amely filozófiának célja hogy minden fontos jellemzőre optimálisan kifejlesztett gumiabroncsokat adjon a vásárlók és felhasználók számára, legyen az út száraz vagy nedves, ezek az abroncsok ugyanolyan jól teljesítenek, és a hosszú élettartam mellett nagyon jó tapadást és fékezhetőséget nyújtanak, és az energiatakarékosság területén is maximálisan teljesítenek.
Kosarának a tartalma:
0
tétel
0
Ft