Gumiabroncs kereső

Termékcsoport
Méret
/ R
Gyártó
KeresésAlaphelyzet
 Csak az akciósak   Vissza a főoldalra
Kérjük adja meg a keresett gumiabroncs jellemzőit, majd nyomja meg a "Keresés" gombot. A megjelenő találati listában a "Kosárba" gombon lévő mezőben adhatja meg a vásárolni kívánt mennyiséget. Több feltétel megadásával gyorsíthatja a keresést. A kosár tartalmát a bal oldali Kosár tartalma gombra kattintva bármikor törölheti, módosíthatja.

Gumi teszt - téligumi és nyárigumi

ADAC nyárigumit teszt 2014
2014. 04. 18. 11:25
Mint minden évben idén is kihozta a nyári gumi tesztjeinek eredményeit az ADAC. 2 méretben teszteltek idén is gumiabroncsokat. 175/65R14 T és a 195/65R15 V gumiabroncsokat vizsgálták. születtek érdekes eredmények és de lett olyan eredmény is ami várható volt az elmúlt évekből kiindulva.

195/65R15 V Nyári gumi teszt eredménye:
Goodyear Efficient Grip Performance
Dunlop Sport bluResponse
Hankook Kinergy Eco K425
Fulda EcoControl HP
Nokian Line
Pirelli Cinturato P1 Verde
Vredestein Sportrac 5
Semperit Speed-Life
Kumho EcowinG ES01 KH27
Yokohama BluEarth AE01
Michelin Energy Saver+
Bridgestone Turanza T001
Continental ContiPremium Contact 5
Nexen N blue HD
High Performer Sport HS3
Apollo Alnac 4G
Federal Formoza FD2

175/65R14T nyári gumi teszt eredménye:

Continental ContiEcoContact 5
Hankook Kinergy Eco K425
Pirelli Cinturato P1 Verde
Bridgestone Ecopia EP 150
Falken Sincera SN832 Ecorun
Nokian Line
Firestone Multihawk
Michelin Energy Saver+
Barum Brillantis 2
Vredestein T-Trac 2
Goodyear Efficient Grip Compact
Semperit Comfort-Life 2
Avon ZT5
Debica Passio 2
Kormoran Impulser b2
Kleber Dynaxer HP3
Tévhitek a gumiabroncs használatáról
2014. 02. 07. 09:49
Rengeteg tévedés van a biztonságos vezetéssel és a gumiabroncsok élettartamának csökkentésével kapcsolatban. Az öt leggyakrabban feltett kérdésre a Continental szakértőjétől kapunk választ.
Hova tegyük az újabb mélyebb profilú gumikat?
Ha az autón valamilyen okból csak az egyik tengelyen kell lecserélni az abroncsokat, mert a másik tengelyen lévőket indokolatlan lenne, akkor figyeljünk a pozícióválasztásra!
Érdemes betartani, hogy azokat a gumiabroncsokat amelyek jobb állapotban vannak minden esetben a hátsó tengelyre tegyük ezáltal a régebbi rosszabb gumikat az első tengelyre helyezzük fel. Ha ez a helyzet áll fenn azt sem kell figyelembe venni, hogy melyik a hajtott kerék.
Cserélgessük-e a gumik pozícióját?
Mindig érdemes az utón lévő abroncsok pozíciójának a változtatása. A közhiedelemmel ellentétben az, hogy a gumiabroncsoknak ,,beáll a szövetszerkezete” nem igaz ezért nyugodtan lehet cserélni. Mára a legtöbb gyártó is felhívja a figyelmünket arra, az autó használati útmutatójában, hogy érdemes ezt a folyamatot 7-10 ezer km-enként véghezvinni. Így mindenképpen érdemes a gyártói figyelmeztetéseket is szem előtt tartva megváltoztatni az gumik helyét. Ha a pótkerék azonos szinten áll a többi gumiabronccsal érdemes azt is bevenni a folyamatba, ez akár 20%-kal is megnövelheti a futásteljesítményt.

Tényleg fontos az abroncsok légnyomásának ellenőrzése?
Mindenképpen érdemes és fontos a nyomás rendszeres ellenőrzése az abroncsokban ez nem is lehetne kérdés. Ha tehetjük, legalább kéthetente végezzük el ezt a folyamatot, mert ha az abroncsok vesztenek nyomásukból romlik gumik állapota, amitől veszélyesebbé válhat a vezetés. Emellett nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a téligumi időszakos felrakásakor a szerelő műhelyekben szobahőmérsékleten teszik fel a téli gumikat, ami ha utána kimegy a jelentősen alacsonyabb hőmérsékletre, akár másnapra is jelentősen vissza eshet a nyomás. Így fontos a guminyomás ellenőrzése már a szerelés másnapján is.
Milyen szélességű gumit válasszunk télire?
Két szempontot kell figyelembe vennünk az abroncs szélességének választásakor. Ha egy magas profilú gumiabroncsot választunk az azért jó, mert kevésbé sérülékeny. Ha ezt a szempontot nézzük a keskenyebb gumiabroncs a megfelelő választás. Ha viszont a szélesebb gumiabroncsot választjuk az autónkra, akkor nagyobb sebességet és valamivel rövidebb fékutat tudunk produkálni. Erre a kérdésre a szempontokat figyelembe véve mindenkinek magának kell választ adnia.
Kell-e szelepet cserélni?
A válasz igen! Fontos ezt is elvégezni, mert ha ezt elmulasztjuk a szelep öregedése végett a gumi veszthet nyomásából és a már fent említett problémák léphetnek elő. Sokszor költségcsökkentés miatt választjuk azt, hogy nem cseréltetjük ki a szelepet, de ez hosszabb távon lehet, hogy drágább lesz, ha ettől tönkre mehet a gumiabroncs. Emellett azt is fontos figyelembe venni ha magasabb sebességindexű gumiabroncsok esetében a fém szelep a javasolt mert a deformálódás lehetősége alacsonyabb, amitől a nyomás csökkenés is kisebb lehet a gumikban. Adta meg az utolsó kérdésre is a választ a szakértő.
Nyári gumi teszt 2013 ADAC
2013. 03. 05. 10:05
Már négy évtizede tesztel autógumikat a német autóklub (ADAC), és mostanáig egyszer sem fordult elő, hogy ennyi jó gumit teszteltek. 38 abroncsból 14 kapott ,,megfelelő” 16 pedig ,,jó” minősítést.
Két különböző méret két különböző autótípuson, ezt a metódus jellemezte a 2013-as nyárigumi tesztet . A 185/60R15-ös mérető nyári gumikat egy Volkswagen Polóra, a 225/45R17-es ,éretű abroncsokat egy Skoda Octaviára szerelték fel.
A 185/60R15-ös méretben a Kleber Dynaxer HP a Marangoni Versó a Rotalla Radial F108 illetve a Sailun Atrezzo SH402 kapott ,,nem ajánlott” minősítést . A teszt alapján sem száraz sem nedves útszakaszon nem állja meg a helyét, még az őket megelőző 3 abroncs csak a nedves útviszonyok között elért rossz teljesítmény miatt kapta meg a negatív kitüntetést.
A 225/45R17-es méretben minden egyes gumiabroncs elérte a ,,megfelelő” vagy legrosszabb esetben a ,,kielégítő” jelzőt ami az jelenti hogy egyik gumiabroncs sem került a ,,nem ajánlott” kategóriába.
Íme a helyezések:
225/45 R 17 W/Y
1 - Continental ContiSportContact 5
2 - Goodyear Eagle F1 Asymetric 2
3 - Dunlop Sport Maxx RT
4 - Michelin Pilot Sport 3
5 - Vredestein Ultrac Vorti
6 - Hankook Ventus S1 Evo 2 K117
7 - Semperit Speed-Life
8 - Apollo Aspire 4G
9 - Bridgestone Potenza S001
10 - Kumho Ecsta LE Sport KU39
11 - Pirelli Cinturato P7
12 - Yokohama C.drive 2
13 - Falken Azenis FK453
14 - Uniroyal RainSport 2
15 - Esa-Tecar Spirit UHP
16 - Toyo Proxes T1 Sport
17 - Nexen N8000
18 - High Performer Sport HS-2
19 - Syron Race 1 Plus 3

185/60 R 15 H
1 - Michelin Energy Saver +
2 - Continental ContiPremiumContact 5
3 - Dunlop Sport BluResponse
4 - Goodyear Efficient Grip Performance
5 - Vredestein Sportrac 5
6 - Bridgestone Turanza T001
7 - Nokian Line
8 - Fulda EcoControl HP
9 - Semperit Comfort-Life 2
10 - Pirelli Cinturato P1
11 - Barum Brillantis 2
12 - Hankook Kinergy Eco K425
13 - Firestone Firehawk TZ300a
14 - Nexen N Blue HD 1
15 - GT-Radial Campiro 228
16 - Kleber Dynaxer HP3
17 - Marangoni Verso
18 - Rotalla Radial F108
19 - Sailun Atrezzo SH402

Forrás: http://gumipiacmagazin.hu/index.php?pg=news_17_740
ADAC téliteszt 2012
2012. 09. 28. 10:36
Elkészült a 2012-es ADAC téliabroncs tesz három méretben


165/70 R 14 T >>>
1 Michelin Alpin A4
2 Continental ContiWinterContact TS800
3 Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie 3
4 Barum Polaris 3
5 Sava Eskimo S3+
6 Marshal I´ZEN MW 15
7 Goodyear UltraGrip 8
8 Semperit Master-Grip
9 Vredestein Snowtrac 3
10 Firestone Winterhawk 2 EVO
11 Dunlop SP Winterresponse
12 Hankook Winter i*cept RS W442
13 GTRadial ChampiroWinterPro
14 Effiplus Epluto I
15 Premiorri ViaMaggiore

205/55 R 16 H >>>
1 Continental ContiWinterContact TS850
2 Michelin Alpin A4
3 Dunlop SP Winter Sport 4D
4 Goodyear UltraGrip 8
5 Nokian WR D3
6 Bridgestone LM-32
7 Semperit Speed-Grip 2
8 Vredestein Snowtrac 3
9 ESA-Tecar Super Grip 7+
10 Yokohama W.drive V903A
11 Fulda Kristall Control HP
12 Pirelli Winter 210 Snowcontrol Serie 3
13 Falken Eurowinter HS449
14 Hankook Winter i*cept RS W442
15 Uniroyal MS plus 66
16 Syron Everest 1

215/65 R 16 T >>>
Bridgestone Blizzak LM-80
Dunlop SP Winter Sport 4D
Continental CrossContact Winter
Goodyear UltraGrip 8
Sava Eskimo SUV
Sailun Ice Blazer WSL2

Forrás: http://www.gumipiacmagazin.hu/index.php?pg=news_17_726
Mivel jobb egy prémium nyári gumi? TESZT!
2012. 03. 13. 11:40
Beszélhetünk személyautó, teherautó, motorkerékpár vagy más járműre való gumiabroncs fejlesztéséről, a Michelin csoport nem sajnálja az évi 500 millió eurót arra hogy tökéletesítse termékeit. De ezek mellett egy másik laborban a már sorozatgyártásban lévő abroncsok folyamatos fejlesztésére is magas hangsúlyt fektetnek.
Az elérhető gumiabroncsok fejlesztésére szolgáló másik laboratórium a versenypálya, ezzel azt szeretnék elérni a Michelinnél hogy a versenyek során megszerzett tudásukat tapasztalatukat átvigyék a hétköznapi autózásba is. Az új lehetőségek amiket ez az ág megkövetel bármikor hasznára válhat a közúton autózók számára is.
A Michelin a versenysportok iránti elkötelezettségének köszönhetően megengedte számára, hogy rengeteg értékes technológiai adatot és információt gyűjtsön, és ezt kamatoztassa is a mindennapi életben használt gumiabroncsainál. Például a Le Mans-i 24 órás versenyen a 18 győzelem amiből 12-őt egymás után értek el, is sokat segített ebben.
Ennek referenciájaként felhozható a Pilot Sport 2 nyári gumi, ami több mint hat éve a piacon van és rendkívül kedvelt az autógyártók körében. Ezt mi sem mutatja jobban mint az, hogy ennek a nyáriguminak több mint 200 első szerelés áll a neve mellett. Plusz ezzel az abronccsal tartja a sebességi világrekodot a Bugatti Veyron modell.
2010-re piacra dobat a Michelen a Pilot sport 2 utódját ami év végérre 25 mérteben volt állandó gyártásban, ez a gumiabroncs a Pilot Sport 3 nevet kapta.
Minden piacra gyártották ezt az abroncsot, 2010 elején vezették be Európában, Ausztráliában, Óceániban, Ázsiában és Dél-Amerikába. Egy évvel később Észak-Amerikában is piacra dobták. Sportos Kompaktokra, erős nagyteljesítményű, sportos városi autókra, kupékra, roadsterekre és sportkocsikra is egyaránt ajánlják. Mint például a Clio RS, vagy a Mercedes E65 AMG. Emellett számos gyár már a piacra kerülésének elején hitelesítette a gumit. Az autógyártókat annyira meggyőzte a Michelin gumija, hogy sok modelljét is ezzel a gumival kezdték el szerelni, például az Audi RS5-öt vagy a Mercedes E 63 AMG-t . Első szereltként pedig az Audi A4, A5 ezzel jött ki. ÉS kis idő elteltével csatlakozott az A3, a Citroen C4, a Mercedes S65 AMG , az E-class és SL modellek valamint a Ford C-max is.
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric nyárugumi abroncsa számos teszten kapott maximális pontszámot
2012. 03. 13. 11:38
A fejlesztéskor felhasznált új technológia miatt a az Autozeitung, a Sport Auto és a Powercar német autós magazinoktól is „Nagyon ajánlott” minősítést, a finn Tuulilasi tesztjén pedig maximális pontszámot kapott az Eagle F1 Asymmetric nyárigumi. A brit Evo magazin szerint a nyárigumi a „domináns győztes” kilenc abroncs küzdelmében, a szintén brit Autocar magazin pedig a „Legjobb abroncsnak" választotta. A jelentős kereslet kielégítésére a Goodyear Eagle F1 Asymmetric nyárigumi egyre több méretben érhető el.
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric nyárigumi új szabványt állított fel az ultranagy teljesítményű (UHP) nyárigumik szegmensében. Egy évvel a világpiaci bevezetése után piacvezető lett. Számos friss teszt tanúsítja, hogy a magazinok és szakértők a Goodyear Eagle F1 Asymmetric nyárigumi abroncsát tartják a legjobbnak.
Kosarának a tartalma:
0
tétel
0
Ft
APOLLO gumiabroncsBarum gumiabroncsBf Goodrich gumiabroncsBridgestone gumiabroncsContinental gumiabroncsDayton gumiabroncsDebica gumiabroncsDELINTE gumiabroncsDunlop gumiabroncsFalken gumiabroncsFirestone gumiabroncsFulda gumiabroncsGeneral Tire gumiabroncsGoodyear gumiabroncsGT RADIAL gumiabroncsHankook gumiabroncsINFINITY gumiabroncsKelly gumiabroncsKingstar gumiabroncsKleber gumiabroncsKormoran gumiabroncsKumho gumiabroncsLAUFENN gumiabroncsMatador gumiabroncsMAXXIS gumiabroncsMichelin gumiabroncsMIRAGE gumiabroncsNANKANG gumiabroncsNEXEN gumiabroncsNokian gumiabroncsPirelli gumiabroncsPOINT-S gumiabroncsROADSTONE gumiabroncsROTALLA gumiabroncsROYAL BLACK gumiabroncsSAETTA gumiabroncsSailun gumiabroncsSava gumiabroncsSEBRING gumiabroncsSemperit gumiabroncsSportiva gumiabroncsSumitomo gumiabroncsTAURUS gumiabroncsToyo gumiabroncsUniroyal gumiabroncsVREDESTEIN gumiabroncsYokohama gumiabroncs