A vásárlókat megilleti a gyártási hibákból következő, kötelező kártérítés, amely jogszabály szerint a vásárlástól számított 6 hónapon belül érvényesíthető, és valamennyi Point S tagszervizben forgalmazott gumiabroncsra érvényes.
Ezen túlmenően biztosítjuk vásárlóinknak a „KÁTYUGARANCIÁT” a hálózatban értékesített személy és 4*4 abroncsra, ami nem a gyártási hibákból eredő károkra is érvényes.Olyan károkra, amelyek nem a rendeltetésszerű használat közben keletkeztek, hanem helytelen vezetői magatartás miatt következtek be.Ezek lehetnek:- Rongálás*,- Szeg beszúródás-, éles tárgyak okozta sérülések- Egyéb defektek- Útpadkára, járdára történő felhajtás, kátyúba behajtás közben keletkezett sérülések- Blokkoló fékezés, nem megfelelő guminyomás miatti meghibásodások
Harmadik fél által okozott szándékos rongálás esetén kérjük a rendőrségi jegyzőkönyv másolatának bemutatását!
Kivételek a garancia alól: elvesztés, lopás és mindenfajta kopás.
A gumiabroncsot a Point S tagszervizben szakszerűen megjavítjuk, vagy kicseréljük térítésmentesen, az addig megtett futásteljesítmény figyelembe vételével. Ha az abroncs cserére szorul, a garancia a kerékszerelési munkadíjat nem tartalmazza.
A kátyúgarancia időtartama a gumiabroncs egy éven keresztül, illetve legfeljebb a 3 mm profilmélység eléréséig (téli gumiabroncs esetén 4 mm profilmélységig) érvényes.
- Vásároljon egy garnitúra (4 db) gumiabroncsot!
- Őrizze meg az abroncsa számláját és/vagy garancia kártyáját!
- Biztonsága érdekében ellenőriztesse Point S abroncsai állapotát a felszerelés után először 5 000 km, majd minden 5 000 km megtétele után, de legalább évente
- Az ellenőrzések alkalmával mutassa be a számláját, így a felülvizsgálat díjtalan, de az egyes üzemi állapot helyreállításához szükséges beavatkozásokért (pl. centrírozás) fizetni kell!
Az abroncs jóváírás nagysága a maradék mintázati mélységtől függ.